@ hospital bersalin Hello Kitty

Image



























Bagi ibu-ibu di Taiwan yang sukakan watak Hello Kitty yang comel, mungkin boleh menimbangkan satu lagi hospital untuk mereka bersalin. Hospital Bersalin Hello Kitty!

Di sini, kedatangan mereka dirai dengan maskot Hello Kitty berpakaian doktor di pintu masuk, dan hiasan hospital dan bilik yang bertemakan Hello Kitty. Bukan itu sahaja, kelahiran bayi juga akan disambut oleh doktor dan jururawat berpakaian pink dengan apron dihias watak kucing tanpa mulut itu. Segala-galanya Hello Kitty di sini. Malah di sijil lahir bayi yang lahir di sini turut memaparkan gambar watak kartun yang menjadi ikutan ramai gadis remaja (dan mak-mak) ini.

Pemilik hospital ini mengharapkan kucing comel ini mampu membawa keceriaan kepada ibu-ibu dan anak-anak yang dalam kesakitan.

=> cute bangattttt...
=> originated from ratuhati.com
Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

3 Comments

  1. mama kaisah..sy baru terfikir nk post n3 tntg hospital ni..tgh search google lagi..alih2 mama kaisah nk publish dulu..hehehe..cute kan

    ReplyDelete
  2. wa.. bestnya!! nk p sana beranak la..!! Hahaha.

    ReplyDelete
  3. Della => ibu Kaisah excited bangat masa baca entry ni... tu yang terus post tu... hihihihi

    Siti => tu la tu... ibu Kaisah dah le memang minat gila dengan hello kitty nih... kenapa laa kat Malaysia tadak cam gini kan kan??

    => kalau ade, confirm ibu Kaisah pegi bersalin kat sana punya...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post