Showing posts from 2009

@ happy new year 2010

=> may Allah bless us in our journey to Jannah... AMIN...

@ perjuangan

=> sekadar buat renungan... untuk kita sama-sama jadikan panduan... oh yeah...

@ morning sickness

So tak larat... nak bangun pagi nak pi keje pun rasa cam bercinta... muntah forever... makannya tanak... uhuh…

@ sekadar renungan

When I was little, my mom liked to make breakfast for dinner every now and then. And I remember one night in…

@ menyahut seruan

=> gaya Kaisah menyahut seruan kerajaan dengan pemakaian... topeng mulut... ;p

@ expo 1penduduk (II)

Well, takdela menarik sangat suasana kat ekspo tu yang boleh kurakamkan... well, u know me... ibu Kaisah n…

@ expo 1penduduk (I)

On 15th August 2009, ada Expo 1Penduduk kat area perumahan Taman Pinggiran USJ... kami ada la bu…

@ it's study time

Tengok la my genius precious angel nih... anak daraku alhamdulillah buat masa nih very the suka ngan buku..…

@ salam aidilfitri 2009

Salam Aidilfitri '09 Salam dihulur maaf ku pohon buat semua rakan2.. Disini, ku ingin mengucapkan Selama…

@ banyak keje

Arghhh!!! Banyak gila keje... mayday!!! mayday!!! Tak dapek nak tulih entry bebanyak... huhuhuhuhu...

@ always Kaisah

Kaisah di dalam pelbagai versi... nak buat camne, dah ibu Kaisah nih hantu amik gambar... hah…

@ mari tangkap gambar

Saja... suka-suka dok tangkap gambar ngan Kaisah... biasak la kan... sampaikan flash tarak…

@ muncung itik

Kaisah dengan gaya muncung itiknya... sekarang nih dah pandai mengajuk kita wa cakap lu... siap ngan muncu…

@ terai baju raya

Tengoklah my genius angel nih... anak dara ibu nih memang suka berposing kat depan kamera... ala-al…

@ untuk kita

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK.....SEMOGA PUASA KITA ALLAH TERIMA ... AMIN …

Load More
That is All