@ memori aidiladha (I)


Please laa... stop posting a lot of pictures in your daughter's blog... dah la wei... arghhh... suka hati aku aarrr... gua admin gua punya suka arrr... hihihihihihi... main kasar nampak... tadak la... sowi ye kalau aku dok suka post gambar... cannot help it maa... memang banyak gila gambar tangkap for occasions... sebabnye, I was planning to make this blog as a lifetime rememberance untuk Kaisah khasnya dan untuk kami sekeluarga amnya beserta sahabat, teman, rakan dan taulan yang amat disayangi dan dihargai... itulah purposenya... at least bila kita dah veteran nanti... bole la view dan mengimbas kembali kenangan zaman muda-muda, remaja... it will be so remarkable... even sekarang nih, kengkadang tuh bila aku duduk sengsorang, terkenang balik zaman persekolahan, zaman nakal-nakal tu... tergelak dibuatnye... it was so nice to think about our own sweet time masa tuh... ngan geng yang brutal...

Oh ye, berbalik kepada definition gambar... well, masa nih tetamu dah balik... ade kawan from Bukit Beruntung datang beraya... about 3.20pm kalau tak silap aku... Kaisah dah ngantuk sebenarnye tuh... huhuhuhuhuhu... kesian dia... penat...

=> camne ngan kenangan korang zaman sekolah??? masihkah di dalam memori???
Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

Post a Comment

Previous Post Next Post