Rupanya waktu PKP ni ramai yang cari kerja tambahan atau kerja baru...
Ya, ada yang hilang punca pendapatan...
Diberhentikan kerja...

Baru-baru ni saya terjumpa peluang bekerja dari rumah...

Ramai juga wanita dan surirumah yang join... 

Jadi ghostwriter, content writer dan copy writer...

Siapa yang tahu menulis surat, laporan, artikel, modul dan banyak lagi boleh buat SERVIS MENULIS rupanya... ada surirumah dibayar RM1000 menulis artikel untuk website setiap bulan... Lumayan! 

Tak tahu berapa nak caj client?..  Best ni, ada Ebook Formula Asas Panduan Meletakkan Caj Servis Menulis...

Nak tahu detail boleh tengok dalam link ni...

#copywriter #ghostwriter #contentwriter #Iamawiter #HHthewriter


xoxo