Thursday, February 9, 2012

@ kasabona & tambitai


Bila dok melayan Nur Alif Kaisah bercakap kadang-kadang tu naik penat... sebabnya laju benar (cam ibu dia masa kecik-kecik dulu jugak)... laju satu hal... pastu takde full stop... aduyai... Muhammad Alif Thaqif pulak macam ada emas kat dalam mulut tu... dia bercakap but bait-bait perkataan yang keluar dari mulut dia seolah-olah sebutir mutiara... payah naa nak dapat dengar... selalunya dia suka cakap main-main... cakap dalam bahasa dia... sabo yo la...

Scene 1
Nur Alif Kaisah: Ibu, tadi best tau kakak makan tambitai... ada tambitai lagi tak ibu?
Ibu: Tambitai? Apa tu?
Nur Alif Kaisah: Ala... yang colour merah stop tu ibu... sedap...
Ibu: Ooo... tembikai ke?
Nur Alif Kaisah: Ya, tambitai la tu...

Scene 2
Nur Alif Kaisah: Ibu, kakak Kaisah nak dengar lagu Kasabona... ibu boleh tolong carikan kat internet ni tak?
Ibu: Lagu Kasabona? Lagu ape tu?
Nur Alif Kaisah: Tu, lagu yang selalu kakak menari tu...
Ibu: Lagu K-Pop ke? Yang lagu Korea kakak suka tengok tu?...
Nur Alif Kaisah: Bukanlah ibu... ni sama ngan lagu... 'mencintai aku... dengan sepenuhnya...'
Ibu: Ooo... Stacy ek? Kasanova la...
Nur Alif Kaisah: Yayayayaya... Stacy... Kasabona la ibu... ;p

0 comments on "@ kasabona & tambitai"

weolls @ connected

weolls @ popular posts

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates