Thursday, February 2, 2012

@ manusia tempayan


Manusia memang pandai bercakap kan... cakap, cakap, cakap, cakap, cakap... sebab tu la ade simpulan bahasa mengenai keadaan ini iaitu seperti mulut tempayan... yelah kan, mulut tempayan mana bole nak tutup... ternganga je... ape je yang masuk, di'ngap' aje... tak kira la patut ke tak patut ke... boleh ke tak boleh ke... hmppp... itu tempayan, tapi kalau dah manusia pun jadi macam tempayan... sendiri mau hingat la ek...

Kengkadang tuh, payah bila orang tu jenis yang depan kita macam angel, belakang kita syaitonirrajim... orang macam ni memang sungguh munafik sebab berpura-pura... tak tau la macam mana nak buat... biar Allah je la yang menentukan...

0 comments on "@ manusia tempayan"

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates