KELEBIHAN PENYIDAI BAJU FOLDABLE UNTUK JIMATKAN RUANG DI RUMAH KORANG

Korang pernah tak rasa bilik jadi sempit sangat sebab banyak baju yang tergantung merata-rata nak dikeringkan? Memang stress kan, lagi-lagi bila bilik dah tak cukup ruang. Dulu, Kak Tini pun macam korang, serabut dengan baju yang tak habis-habis nak kena jemur. Tapi sekarang, dengan adanya penyidai baju foldable ni, semua masalah tu settle!

PENYIDAI BAJU FOLDABLE PALING PRAKTIKAL

Lepas Guna, Lipat Je Ke Dinding

Apa yang Kak Tini paling suka? Penyidai ni foldable dan sangat mudah disimpan! Bila tak guna, boleh lipat je dan tak ambil ruang langsung. Bila ada banyak baju basah, korang cuma perlu tarik keluar, dan tadaa! Baju boleh dijemur dengan elok tanpa perlu risau kena sidai baju merata-rata. Lepas dah habis guna, lipat balik ke dinding, terus bilik nampak kemas. Korang tak payah risau lagi bilik jadi sempit sebab baju berlonggok nak kena keringkan.



Tahan Lama dan Sesuai untuk Indoor dan Outdoor

Penyidai ni memang padu sebab material dia stainless steel, so takde masalah karat walaupun korang letak kat luar. Kalau korang letak kat balkoni dengan penyidai ni, memang tak payah risau langsung pasal karat atau reput. Kalau ada sweater yang berat-berat tu, penyidai ni boleh je handle sebab boleh tahan sampai 170kg! Serius kuat dan tahan lasak. Korang yang tinggal kat apartment atau rumah yang takde banyak ruang, confirm suka penyidai ni.


Jimat Tenaga dan Mesra Alam

Kak Tini ni memang jenis suka berjimat, so bila ada penyidai macam ni, tak payah lagi nak guna mesin pengering. Jimat elektrik dan dalam masa yang sama, baju pun tahan lama sebab tak kena panas mesin pengering yang kadang-kadang boleh rosakkan kain. Lagi satu, lebih mesra alam! Korang boleh jemur baju dengan selesa tanpa guna elektrik, dan secara tak langsung, boleh jaga alam sekitar jugak. Boleh kata, penyidai ni memang penyelamat alam sekitar versi Kak Tini!

Serbaguna, Bukan Sekadar untuk Baju

Penyidai ni bukan setakat untuk jemur baju je. Serius, korang pun boleh guna penyidai ni sebagai rak tuala dalam bilik mandi, dan juga sebagai tempat letak tuala basah kat kawasan kolam renang. Memang serbaguna! Kak Tini suka penyidai ni sebab boleh guna untuk pelbagai kegunaan. Nampak je simple, tapi fungsi dia sangat banyak. Korang yang ada masalah tempat untuk sidai baju, memang wajib ada penyidai ni kat rumah.


Spesifikasi Penyidai Foldable

1) Material: Dibuat daripada stainless steel yang tahan karat. Memang kukuh dan tahan lama!
2) Surface Treatment: Finishing polished yang bukan je buat penyidai ni nampak kemas, tapi juga melindungi dari kesan karat.
3) Kapasiti Beban: Boleh tampung beban sampai 200KG. Kalau korang nak sidai sweater tebal, jeans berat, takde masalah langsung.

4) Tempat Penggunaan: Boleh guna kat balkoni, luar rumah, dalam rumah, villa, apartment – pendek kata, sesuai untuk semua tempat.
5) Reka Bentuk: Reka bentuk push-pull yang boleh laras dan retractable. Bila tak guna, boleh lipat masuk dinding. Memang jimat ruang gila!
6) Fungsi: Penjimat ruang, sangat praktikal, dan senang nak pasang. Dalam satu set korang akan dapat 2 bracket, rod stainless steel, skru pengembang, rod plug, dan 10 hook anti-angin. Memang complete!


Serius, bagi Kak Tini, penyidai baju foldable ni memang berbaloi-baloi! Kalau korang jenis yang suka jimat ruang tapi nak something yang tahan lama dan praktikal, Kak Tini rekomen sangat penyidai ni. Rasa lega bila tengok bilik kemas dan takde baju berlonggok merata. Korang yang nak jemur baju dengan cara yang lebih mudah dan jimat ruang, wajib cuba penyidai ni tau!

Boleh beli kat sini!

Thanks for reading everyone. Till then, see you when I see you.

FROM THE RIVER TO THE SEA, PALESTINE WILL BE FREE

xoxo


Post a Comment

0 Comments