Monday, May 31, 2010

@ Kaisah jatuh tilam


Hiks... lawak la pulak... Kaisah sekarang nih tido lasak bangat... kalau letak Thaqif dekat-dekat ngan Kaisah kompom kena tendang punya... hihihihi... alalalala, bukannye dia sedar pun... entah-entah tengah dok mimpi belajar silat ke hape ke kan kan kan... ;)

Btw, masa ibu Kaisah and Thaqif dok bz menyetelkan dokumen yang kena disettlekan... Kaisah dah tido selepas episod menyayat hati yang mana pahanya yang mungil itu telah dicubit by me... tetiba, jeng jeng jeng... 'jatuh... jatuh...' Kaisah jerit tapi tak kuat la... pastu senyap... bila ibu Kaisah and Thaqif berpaling jek... tengok-tengok Kaisah dah tido separuh badan kat lantai, separuh badan kat atas tilam... wakakakaka... yang buat lagik lawak tu... pastu Kaisah angkat kepala then berkata-kata... 'Ibu, Kaisah jatuh...' pastu bummm, terus sambung tido...

Kesian anak den... terus aku peluk, cium dan angkat Kaisah letak bebetul kat atas tilam...

0 comments on "@ Kaisah jatuh tilam"

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates