@ Kaisah demam n selesema (22 September 2008 posting)

iskkk iskkk iskkk… kesian manja ibu… patutnya ari Isnin nak bawa Kaisah pegi injection… tetiba on Saturday night suddenly je aku rasa badan Kaisah cam ‘de-do’ je… rasa kat bawah ketiak macam ade berbaur panas… ape lagik, terus la aku letakkan cool fever kat dahi Kaisah… after few hours… aku rasa cam kepanasan dah semakin ketara… terus bagik Kaisah ubat demam… malam tu meragam je dia… sian…

Ahad… 21/09/2008… hepi besday to u… hepi besday to u… hepi monthly besday to Kaisah.. hepi besday to u… ;) ari ni Kaisah dah genap 4 bulan… wow… manja ibu dah besar ni… skarang Kaisah dah start nak mengengsot… dalam 3 bulan ari tu Kaisah dah meniarap… now dok training mengengsot la pulak… tapi yg kelakar tu… dok pasang gear reverse aje la pulak… kih kih kih…

Isnin… 22/09/2008… dah kebah demam Kaisah but I’m still woried coz selesema cam maintain je… cam susah je Kaisah nak bernafas… tapi Alhamdulillah, membawa ke petang Kaisah seems cam dah getting better… but then, still tak dapek injek ari ni… misi tu cakap tak bole coz demam… alamatnye, lepas raya laa kalu bole injek pon…

Aku notice one thing, dah dua kali Kaisah demam since lahir… first masa kena injection umur 2 bulan and secondly yang baru-baru ni… each time kalu demam memang Kaisah manja la sengsangat manjanya ngan aku… ngan ayah dia pun kureng… nak berkepit je… and nak tido kat atas pangku aku je… such a cute situation…

Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

Post a Comment

Previous Post Next Post