@ ibu dan anak


Kami semasa sedang menunggu hubby angah (biras gua la tuh) amik untuk ke umah orang kawin kat Kampung Baru (umah adik ipar baru birasku...) actually adik birasku yang kawin kat Kampung Baru tu... ni umah pengantin pompuan, lepas Christmas lak baru buat kenduri kat umah pengantin lelaki... ayah Kaisah as usual tak follow... dok handle dobi... huhuhuhuhu... no hols maa, cuti ke ape ke memang tadak holiday... sebabnya amik kontrak hotel kan... tapi itukan rezeki so... aku redha (macam lagu Fauziah Latiff)...

Saje jek aku pakai baby carrier tuh... rasa cam senang sikit nak bawak Kaisah yang sekarang nih suka bergerak ke sana-sini masa didukung... kengkadang tuh aku risau gak takut-takut terjatuh... mintak simpang malaikat 44... (kenapa kita selalu cakap camtu ek kalau nak mintak dijauhkan dari marabahaya?)... confuse gak aku nih... tapi betul la kan... selalu aku dengar orang cakap camtu... yang kita dok dengar nih pun pastu cakap camtu gak... but why ya???
Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

2 Comments

  1. hmm.. akak wat bisnes dobi ke? mcm minatla..

    ReplyDelete
  2. yupss, ada wat bisnes dobi... nak view some of the pic bole tengok kat http://mazharalti.blogspot.com

    ReplyDelete
Previous Post Next Post