Monday, May 4, 2009

@ kisah semasa makan



Semasa kami menyambut hari lahir bulanan Kaisah di R&R Kinrara... masa nih sate Kajangnye belum sampai lagik... sempat la ibu dan anak kesayangannya berposing dulu... tu pun Kaisah dah nak melonjak-lonjak sebenarnya kat kerusi baby tuh... bukannya bole Kaisah duduk dengan tenang kat kerusi tuh... bahaya gak sometimes... have to hold her if not... bole jatuh...

Nak dijadikan cerita, lepas kitorang makan sate... (ni kata nak sambut hari lahir bulanan Kaisah, tapi ibu ngan ayah Kaisah yang sibuk mamam... hihihihihi)... Kaisah tak sabar-sabar nak keluar dari kerusi baby tersebut... aku yang sedang menikmati sate dengan penuh asyik diterkejutkan oleh jeritan Kaisah yang hampir terjatuh dari kerusi baby!!! sabo jek la... dah tak menyempat-nyempat tu la dianya... sib baik ayah Kaisah ada dekat dan terus peluk Kaisah...

Alkisah...

0 comments on "@ kisah semasa makan"

weolls @ connected

weolls @ popular posts

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates