Tuesday, June 15, 2010

@ agnesia saves the day



Bedak Agnesia telah menyelamatkan keadaan... hiks... dulu, kini dan selamanya... alhamdulillah, rashes kat pipi Thaqif ngan belakang Kaisah dah hilang dah... i mean dah takde... dah baik... memula tu risau le gaks sebabnye ia tumbuh seperti cendawan selepas hujan... chewwah... ayat, tak hengat... hihihihi... whateva it is, I am so relieved that everything has been successfully taken care of...

Teringat zaman kanak-kanak dolu.. memang selalu guna bedak Agnesia nih kalau ade rashes, or sometimes bedak Cuticura...


hihihihi... how I missed my childhood-days... memang seronok time tuh... tak payah pikir pasal macam-macam... tak payah pikir pasal duit, keja, mana nak bayar itu-ini... well, those sweet days altho dah lepas... senantiasa bermain-main di fikiran dan mindaku...

Bila terkenang masa lalu rasa terharu
Segalanya masih kekal dalam kenangan
Tiba di persimpangan jalan berpisah jauh
Sekian lama di rantau bersendirian

Tiada lagi seruling senja mendayu
Tiada lagi ketawa riang bersama
Bila sepi mengusik hati
Semuanya kini dalam kenangan

Aku kirimkan restu pada ayah dan bonda
Budi dan jasamu tetap dalam kenangan
Teman seiring jalan kini jauh dariku
Kemesraan kita tetap dalam kenangan

Tiada lagi suara ombak di pantai
Tiada lagi bayu teberau membelai
Di saat sepi begini
Semuanya kini dalam kenangan

Bila masanya tiba nanti aku kembali
Pasti ada yang berubah dan tiada lagi
Dan bila kutinggalkan lagi kampung halaman
Segalanya abadi dalam kenangan

0 comments on "@ agnesia saves the day"

weolls @ connected

weolls @ popular posts

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates