BLOGLIST 2020 BY NASIHATTERMASYHUR


Gaissss, best tau blog ni... aku blogwalking and terserempak dengan entry ni... memang menarik, tertarik the bomb gitewwww... aku yang sekarang ni dok nak upkan lagi traffic ke blog memang super excited sehhhh... satu, dapat merapatkan ukhuwah, kedua, boleh bersama-sama support each other... just wanna recap ye gaissss, since bergiat aktif dalam dunia internet since 1996 dan berkecimpung dalam blogging since 2008, kebanyakan member online aku masih lagi berukhuwah together-gather sampai sekarang... dan kami memang benar-benar bersahabat... so, harapnya pun gitulah dengan kita-kita semua ya... 

Hokey, meh aku bagitau macam mana cara nak join bloglist ni...
1) Follow blog : nasihattermasyhur.blogspot.my 
2)  Make a post in your blog, title: BLOGLIST 2020 by nasihattermasyhur 
3) Place banner segment ini sekali dengan backlink ke entry ni 
4) Comment your entry link dekat sini

Selamat bersegmen gaissss... hope to see all of ya within the bloglist participant(s) ya..

xoxo

1 Comments

  1. Hi! Tersentuh pula kita baca entry ni. hehe terima kasih join. Btw, saya dah letak button follow to make you easier. Actually boleh je follow secara manual. Just go to Dashboard > Reading List > Tekan button macam bentuk pen (Manage Reading List) dekat bahagian kanan > Add (letak link blog yang nak di follow).

    Saya dah follow blog ni ;)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post