POWER STATION PORTABLE 100W : SOLUTION SEMASA CAMPING DAN EMERGENCY, NAK GUNA KAT RUMAH PUN BOLEH!

Korang, tadi lepas siapkan kerja, Kak Tini browse through la internet. Ada jumpa isbarangbaik uolls! Hari ni Kak Tini nak share dengan korang 100W Outdoor Power Station Portable Solar Camp Power Supply ni. Kalau korang jenis yang suka camping, hiking, atau nak ada backup power kat rumah masa blackout, korang kena consider alat power station ni. Memang best giler dan sangat berguna!

APAKAH 100W OUTDOOR POWER STATION?

100W Outdoor Power Station ni sebenarnya macam powerbank gergasi tapi lebih power! Dengan kapasiti 100W, alat ni boleh support pelbagai peralatan elektrik macam lampu LED, kipas, charger telefon, laptop, dan banyak lagi. Selain tu, alat ni datang dengan solar panel yang boleh caj semula guna tenaga matahari. So, memang mesra alam dan jimat kos!



Senang Nak Guna, Tak Serabut

Alat ni senang giler nak guna. Ada dua jenis output – AC dan DC – jadi korang boleh plug pelbagai jenis peralatan elektrik. Ada juga 2 port USB untuk charge telefon atau gadget lain. Nak lagi best, korang boleh guna solar panel untuk caj power station ni. Masa camping kat tepi pantai atau dalam hutan, tak perlu risau langsung pasal elektrik. Sangat praktikal!

Beli kat sini gais. Harga asal RM285, SEKARANG RM70.75!

Design Ringkas Tapi Function Yakmat!

Apa yang Kak Tini suka pasal 100W Outdoor Power Station ni, saiz dia kompak tapi fungsi dia mantap! Dengan output waveform Correction Wave dan voltage 220V/110V, alat ni boleh support banyak jenis peralatan elektrik. Kalau ada trip jauh, senang je nak bawa sebab tak makan ruang. Berat dia pun tak berat sangat. Jadi, untuk korang yang suka travel, alat ni memang must-have item dalam list korang.



Tenaga Mesra Alam, Boleh Caj Guna Solar Panel Je!

Ni yang paling best! Dengan 20W Solar Panel yang datang sekali dalam set ni, korang boleh caj power station guna tenaga matahari je. Tak payah cari plug point atau risau pasal bateri habis masa CAmping. Selain tu, guna tenaga solar ni jimat duit sebab tak guna elektrik. So, kalau korang suka gaya hidup mesra alam, alat ni memang perfect untuk korang.



Kekuatan Tenga Yang Power Giler

Dengan kuasa 100W, alat ni boleh handle peralatan elektrik yang ringan macam kipas DC, lampu LED, dan gadget digital. Kalau rumah tiba-tiba blackout, takde masalah. Korang still boleh guna lampu dan charge telefon. Alat ni juga ada fungsi LED light yang boleh guna dalam 4 mode – daripada terang ke malap, dan flashing kalau ada kecemasan. Memang sesuai sangat untuk situasi tak dijangka!

Spesifikasi

Model: Eg012
Rated Power: 100W
Output Waveform: Correction Wave
AC Output Voltage: 220V/110V ±15%
AC Output Frequency: 50Hz/60Hz ±2Hz
Conversion Efficiency: Maksimum >90%
Charging Interface: External charger interface dan solar panel charging interface (DC5521*1)
AC Output Socket: Universal socket
DC Output Voltage: DC5V 2.4A, 2USB; DC12V 3A, 2DC5521

Keselamatan Penggunaan? Tak Payah Risau

Alat ni datang dengan beberapa langkah keselamatan yang penting. Sebelum guna, pastikan korang baca manual dan ikut langkah-langkah dengan betul. Ada warning untuk elakkan alat ni dari terkena air, jangan bagi budak-budak main, dan jangan guna alat ni untuk peralatan berkuasa tinggi macam hair dryer atau heater. Kalau ikut semua langkah keselamatan, alat ni memang selamat untuk digunakan.



Pakej Yang Menyeluruh

Dalam set 100W, korang akan dapat:
Power Bank x 1
Charger x1

Kalau korang beli set dengan solar panel, korang akan dapat tambahan 20W Solar Panel. Memang berbaloi sebab semua yang korang perlukan ada dalam kotak, tak perlu beli berasingan.


Wajib Ada Untuk Outdoor Dan Kecemasan

So, kalau korang tengah cari power station yang portable, mesra alam, dan boleh guna dalam pelbagai situasi, 100W Outdoor Power Station Portable Solar Camp Power Supply ni memang pilihan yang tepat. Sesuai untuk camping, perjalanan jauh, atau sebagai backup kat rumah. Harga pun berpatutan, dan dengan semua ciri yang ada, Kak Tini rasa memang berbaloi kalau korang beli. Psttt, ni kalau my better half tahu, confirm terus sambar punyalah.

Till then, thanks for reading everyone. See you when I see you.

FROM THE RIVER TO THE SEA, PALESTINE WILL BE FREE

xoxo


Post a Comment

0 Comments