Wednesday, January 28, 2009

@ memori Aidiladha (V)



Tersedar di dalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dakap tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu

Tanpamu tiada bererti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dakapan tanganmu

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu

ouuwwww...
ouuwwww...

Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semuaaa kesalahanku oouuwww
Kesalahanku yang pernah menyakitimu

=> tak ada kaitan langsung dengan gambar... hahahahahaha

Well, that's from the bottom of my heart... luahan hati la lebih kurang... tapi part kesalahan tu takde kaitan laa kan... (konon, macam la baik sangat... perasan... hihihihihih)

Masih berposing dengan syoknya kat Bukit Sentosa masa raya aji... (aku sampai laa ni dok sesat jek bila pi umah mak mertua aku... haru betul...)... jalannya mengkompiuskan... tadak landmark-landmark yang senang untuk diingati... tu la pasal...

0 comments on "@ memori Aidiladha (V)"

weolls @ world

weolls @ labels

 

All About Us Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates