BB + GLO - CASHBACK RM15 - 01/04/2020 - 30/04/2020


Lama kena kuarantin di rumah? Kulit nampak kusam tak bermaya? No problem. Dari rumah pun boleh Glo. Ini lah masanya untuk anda jadi Glo-Getter! Jadikan rutin 2 sachet BB+ Glo sehari sepanjang PKP ni dan rasai terapi wajah dalam 7 hari sahaja. Habis je PKP, jiran pun tak kenal Mak Cik Kiah dah transform macam kulit anak dara.

Yang lagi best dengan program Earn From Home, anda boleh dapatkan extra cashback sebanyak RM 15 untuk setiap kotak! Kena lockdown? Tak apa. Anda lockdown stok BB+ Glo cukup-cukup hari ini. Khas untuk pembaharuan ahli, kami juga memberikan 5 sachet secara percuma! Jom rebut peluang ini dari April - June 2020 sahaja!

Untuk pengetahuan semua, BB+ GLO adalah formula yang dipertingkatkan dengan tambahan bio-aktif untuk meningkatkan lagi fungsi dan keberkesanan produknya. Ia dirumus khas dengan peptida kolagen marin, serbuk blackcurrant yang dipatenkan, ekstrak exGrape TOTAL® polyphenol dan L-Cysteine ​​untuk menguatkan dan mengekalkan keanjalan kulit, memberikan kulit yang sihat dan muda dari dalam ke luar. 

So gaissss, sekiranya ada keperluan dan stock di rumah dah hampir habis, bolehlah order dengan makcik... sepantas kilat akan makcik proses order kalian... untuk yang ingin mencuba produk-produk ini, boleh je terus klik kat sini untuk bertanya atau mungkin kalau ada yang nak jadi dropshipper makcik ke... boleh je uollssss... kita sama-sama mudah lagi memudahkan...


Sambil stay at home tu, boleh shopping online... ingat, duduk di rumah ye gaissss... let's break the chain... wassap 019-3458610... #GloAtHome #BB+Glo #EarnFromHome #MembershipRenewal #COVID-19 #stayathome #dudukdirumah #kitajagakita #frontliners #socialdistancing #basuhtangandengansabun #jagakebersihan #kkm #mkn #malaysiabersatu #janganbalikkampung #wecangothroughthis #RMO #MCO

xoxo

Post a Comment

Previous Post Next Post