AKU HANTAR PENYERTAAN UNTUK PERADUAN REKACIPTA COVER EBOOK AHA

Assalamualaikum dan hai hai hai everything... hari ni aku join PERADUAN REKACIPTA COVER EBOOK AHA... aku baru perasan berkenaan peraduan ini pada 04/02/2021 gaissss... ye, semalam gaissss... so, malam tadi, apa lagi... teruslah aku bergelut memerah idea untuk merealisasikan hasrat untuk menyertai peraduan ini... hehehehe... siap mintak pandangan daripada incik suami, Kaisah, Thaqif, Nuha dan Khairah lagi tu... in a team we are stronger gitu... hehehehe... bukannya apa, kadangkala, pada pandangan mata kita dah elok dah... tapi, apabila dilihat daripada sudut pandangan insan lain, mungkin lain persepsinya kan... it was like "two heads are better than one" gitu... 


Balik je daripada kerja tadi, aku terus sambung touch-up sikit-sikit kat cover ebooks yang telah direka dan walla, inilah hasilnya... korang, kalau ada idea yang lebih bernas, just inform kay... boleh aku improvise lagi design-design untuk masa hadapan...











Aku dah submit dah penyertaan tadi... korang, doakan ye... manalah tau kot-kot ada rezeki nak menang kan kan kan... till then, see you when I see you...

Oh ya, korang kalau nak aku buatkan design apa-apa, contact je aku kat sini okay...

xoxo

Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

1 Comments

  1. Cantik-cantik je semua design. Semoga berjaya dalam peraduan tersebut :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post