KERETA BERSIH, FIKIRAN PUN TENANG : JOM TRY CAR TRASH CAN!

Kalau korang jenis yang selalu stress tengok kereta berselerak dengan sampah, atau bila anak-anak makan dalam kereta dan tinggalkan sampah merata-rata, rak sampah ni memang jawapan yang korang cari. Tak kira berapa banyak mess yang anak-anak boleh buat, rak sampah ni akan bantu korang kekalkan kereta dalam keadaan tip-top!

Kak Tini faham betul perasaan bila kereta jadi tempat sampah bergerak. Kadang-kadang, bukan sebab kita malas, tapi tak ada tempat yang sesuai untuk buang sampah cepat-cepat. Jadi, bila Kak Tini jumpa Car Trash Can ni, rasa macam baru jumpa harta karun!



CAR TRASH CAN

Selesa dan Mudah

Rak sampah ni memang direka untuk memudahkan korang. Dengan saiz yang kecik dan design yang simple, ia muat di mana-mana sudut dalam kereta tanpa mengganggu ruang. Korang cuma letak beg sampah dalam rak ni, dan bila penuh, tarik beg tu dan buang. Simple dan tak pening kepala!

Saiz Perfect

Ukuran 166.513.5 cm ni memang sesuai sangat untuk kereta. Ia tak besar sangat, tapi cukup untuk muatkan sampah kecil macam bungkus makanan atau tisu. Jadi, kereta korang tak akan jadi tempat sampah bergerak!



Tak Goyang dan Stabil

Rak ni direka supaya kekal di tempat walaupun jalan berbatu atau berliku. Tak perlu risau sampah tumpah atau rak terbalik—ia tetap stabil dan tak bergerak.


Senang Pasang

Nak pasang rak ni senang je—tak perlukan alat khas atau kemahiran DIY yang hebat. Ikut arahan yang disediakan, dan dalam sekejap, rak ni siap dipasang dan boleh terus guna. Tak payah pening!



Kereta Bersih dan Selesa

Dengan rak sampah ni, kereta korang akan sentiasa nampak bersih dan kemas. Tak ada lagi sampah yang berselerak di lantai atau tempat duduk. Perjalanan korang pun jadi lebih selesa tanpa gangguan sampah.

Apa Kata Pengguna Lain?


Kak Tini memang rimas kalau kereta bersepah. Biasanya, Kak Tini akan letak plastik beg di dalam kereta dan anak-anak memang dah dilatih semenjak kecil untuk buang sampah dalam plastik beg tu. Bila sampai ke destinasi, buang plastik beg tu kat tong sampah. Dengan Car Trash Can ni, kerja Kak Tini jadi lebih mudah dan kereta lebih terurus!


Kalau korang juga jenis yang tak suka kereta bersepah dan cari penyelesaian yang mudah, rak sampah ni memang pilihan terbaik. Dengan saiz yang sesuai, stabil dan mudah dipasang, ia memang berbaloi. Harganya pun sangat berpatutan!



Jom dapatkan satu untuk kereta korang dan rasai sendiri pengalaman menggunakannya. Dengan Car Trash Can ni, perjalanan korang pasti lebih menyenangkan dan kereta korang pun lebih bersih! Till next time, keep your rides clean and tidy!

FROM THE RIVER TO THE SEA, PALESTINE WILL BE FREE

xoxo


Post a Comment

1 Comments