GIVEAWAY! MYLIFE... ALHAMDULILLAH

Hujan-hujan ni... syiok jugak tido eh... uishhhh, dah terbayang bantal dan katil sambil tarik selimut dah ni... hehehehe... sekarang ni tengah time rehat... ramai je yang keluar rehat, tapi aku dengan beberapa orang lagi stay je kat workstation sebab malas nak keluar... sebenarnya, aku memang selalu malas nak keluar time rehat pun... selalunya aku bawak bekal (beli siap-siap time pagi tu)... then, aku makan je apa yang ada pada waktu rehat... ada beberapa sebab kenapa aku tak keluar pada waktu rehat...

SEBAB-SEBAB KENAPA TAK KELUAR REHAT
1) Aku nak merehatkan diri... time rehatlah nak relaxkan minda dan juga badan... contoh, macam sekarang ni tengah kategori relaxkan minda, terjah blog, update blog... haaa gitu...
2) Ambil masa yang lama... bagi aku, kalau sekali-sekala nak keluar rehat tu okaylah, no problemo, nak jugak tukar angin kannnn... why not... tapi kalau dah semedang keluar rehat, pastu keluar awal, masuk balik pulak lambat... kena perbaikilah kat situ kannnn... nak-nak pulak untuk organisasi yang tidak menggunakan punch-card but just based on trust... USAHLAH DICALARKAN KEPERCAYAAN YANG TELAH DIBERI... kan kan kannnn...
3) Cuaca yang terlalu panas... aku ni ada migraine... so, dengan keadaan matahari terik kat atas kepala, memang balik semula lepas rehat akan berdenyut-denyutlah kepala aku... aku tak tahan dan tak larat nak layan sakit kepala tu...
4) Aku nak standby untuk second half of the day... untuk those yang mengenali aku in-person, mesti tau style aku camne especially kalau ada je adhoc discussion or meeting yang aku kena attend... aku sejenis yang bak kata ibu aku, BEFORE-TIME... aku tak suka ON-TIME sebab aku takkan ada buffer time tu make any preparation... so, bagi aku, for most of the things yang aku involved, biarlah aku yang mendahului masa so that aku tak terkocoh-kocoh nak cari maklumat dalam menyediakan diri aku untuk attend any kind of perbincangan...


Okay, bebel je kannnn... ni haaaa, sambil aku dok makan ayam gunting (semalam punya) yang dah dipanaskan... aku macam biasa laaa blogwalking... dan walla terserempak dengan giveaway ni... yeay... tiber tengok dah nak dateline... teruslah aku join ni... takut malam kang aku lupa ke kannnn... tak sempat pulak nak join karang... so, korang, jom join jugaks macam biasa...  kat bawah ni syarat-syaratnya ya...

SYARAT-SYARAT
1. Hanya untuk korang yang berada di Malaysia sahaja.
2. Cambiase, yang selalu join tahu kan, buat entry tajuk ni "Giveaway..Mylife...Alhamdulillah". 
3. Letak gambar kat atas & backline komen kat bawah pos ni.
4. Follow blog abam Jari Boloq. (Tiada paksaan)

Reminder: Tarikh Tamat : 24 Julai 2020,  6:00 pm 

Hadiah 
5 orang Pemenang
1. Hint hadiah dah ada kat banner tu pun, Starbuck Iced Coffee.
2. Untuk cabutan yang terakhir di antara 5 tu abam Jari Boloq nak bagi hadiah kat atas dan hadiah misteri.

Pemenang akan diumumkan pada 24 Julai 2020... apa lagi korang?... jom la join sama-sama... sempat lagi nih... all the best ya...

xoxo

Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

2 Comments

  1. Done follow #103.

    Terima kasih join..24 ni sya update ye...

    ReplyDelete
  2. DSYS

    https://belogsjm.blogspot.com/2020/07/giveawaymylifealhamdulillah-24-julai.html

    ReplyDelete
Previous Post Next Post