SALAM RAMADAN KAREEM MARHABAN YA RAMADAN

Assalamualaikum dan hai hai hai everything.

Bulan Ramadan telah tiba, saatnya bagi umat Muslim untuk menunaikan ibadah puasa selama sebulan penuh. Ramadan bukan hanya sekadar menahan lapar dan dahaga dari terbit fajar hingga matahari terbenam, tetapi juga saat yang penuh keberkatan dan pengampunan daripada Allah SWT.

Sambutlah Ramadan dengan penuh semangat dan keikhlasan dalam menjalankan ibadah puasa. Selain itu, kita juga boleh memperbanyakkan amalan lain seperti membaca Al-Quran, berdoa, dan berinfaq. Di bulan yang penuh barakah ini, marilah kita perbaiki diri, pertingkatkan mutu ibadah, dan jaga kebersihan dan kesucian hati.


Ramadan merupakan masa yang sesuai untuk mengeratkan ukhuwah dan menjalinkan hubungan yang lebih baik dengan orang lain. Kita boleh berkongsi kebahagiaan dengan orang sekeliling, terutamanya mereka yang memerlukan. 

Mari kita hiasi Ramadan dengan penuh rasa syukur dan kebahagiaan, serta jalankan ibadah puasa dengan sepenuh hati. Selamat menunaikan ibadah puasa di bulan Ramadan, semoga Allah SWT memberikan rahmat dan keampunan-Nya kepada kita semua. Ramadan Kareem!

Team possible, aja aja fighting.

Muah ciked.

Hartini The Ghostwriter
360 creativity at your utmost priority

#engagement #media #copywritingservices #copywriter #copywriterforhire #content #startnow #connections #connectingpeople #ghostwriter #ghostwritermalaysia #kbba9 #penulisupahan #servismenulis #penuliskonten #penulishantu #kelabbloggerbenashaari #hartinighostwriter #ghostwriterforhire #jomkahfi #transcription #transcriptionservices #translation #translationservices #RamadanKareem #BulanRamadan #PuasaRamadan

xoxo

Tini Alif

20 years of experience within the technical, manufacturing and services environment. Assists brands and companies to achieve their targeted and potential customer through writing service such as article writing, copywriting, ghostwriting, manuscript writing, technical writing, content marketing and translation amongst others. Interested to collaborate? Email: hartini.hussain.work@gmail.com or WhatsApp at +601154054677

Post a Comment

Previous Post Next Post