[BLOGGING IS IN THE BLOOD. REVIEW, TRAVEL, EVENT, PRODUCTS, BOOKS, FOOD AND BEVERAGES, SAFETY, HEALTH, QUALITY ASSURANCE, MYSTERY SHOPPING, TRANSLATION, PARENTING, FAMILY, EVERYTHING.] [FOR ANY REVIEW, EVENT, FREELANCE, TRAINING, CATERING, ALL KINDS OF JOB, KINDLY CONTACT: 018-2767882 / DE.ALIF.SHOPPE@GMAIL.COM] [ANY PICTURE(S) WHICH WAS @ WERE NOT ORIGINATED BY US ARE THE PROPERTY OF THE OWNER AND THE CREDIT GOES TO THEM.]

Breaking

Saturday, January 5, 2019

SAFI COLLAGEN - MINI REVIEW


Punyalah bersemangat nak mencuba SAFI Collagen ni uolls... bak kata pepatah, tak kenal maka tak cinta kannnn... belum cuba belum tahu... ni dah cuba memang rasa nak lagi.. SAFI Collagen ni mengandungi bahan-bahan utama seperti peptida sutera, buah acai beri dan vitamin C yang sudah semestinya untuk melengkapkan lagi siri penjagaan kulit kita... sebelum mengambil produk ini, kadangkala rasa permukaan kulit agak tidak sekata, namun, baru 4 minggu pengambilan, dah terasa perubahannya... kulit terasa lebih anjal juga tidak perlu ditambah bedak asas pun... naturally repaired from inside gitu... rasanya yang manis-manis buah juga amat mengujakan ditambah dengan hasil yang memberangsangkan... badan terasa lebih ringan dan muda :) SAFI Collagen ini turut dirumus eksklusif dengan kolagen marin hidrolisis yang mengandungi kandungan berat molekul yang ringan untuk menghasilkan penyerapan yang lebih mudah... ini sedikit sebanyak bagi saya, turut menggalakkan penghadaman maka berat badan juga sentiasa terkawal... untuk mereka yang tercari-cari produk bernutrien untuk memperoleh kebaikan semulajadi, jom cuba SAFI Collagen... produk berkhasiat, penuh bermanfaat, pelbagai kebaikan...

I have consumed the Safi Collagen for 30 days and I felt marvelously happy with the improvement towards my skin texture. I have had quite visible pimple scars which made me sometimes felt reluctant to try any more new products. However, Safi Collagen showed that this product is simply different from others because after consuming it in a disciplined manner, my skin felt softer than previous. I felt that my skin is repaired from within whereby the product is also assisting in removing the toxic from my body. I felt lighter and fresher plus happier with the differences towards my skin texture which looked radient even without putting any makeup on. I believe that everyone should give Safi Collagen a try and will definitely fall in love with this product.

#htcmyxSAFI #SAFIMY #SAFICollagen #hometesterclubmy #produkberkhasiat #penuhbermanfaat #pelbagaikebaikan #dealif #review #jomcuba

xoxo

9 comments:

cc kak fas said...

Produk-produk Safi mrmang berkualiti dan selamat digunakan. Sis suka Safi Rania Gold....

Fadima Mooneira said...

Hey, this Safi collagen sounds good. maybe I should try it too. Thank you for your review. Have a good day.

Farhana Jafri said...

wahhhh Safi sekarang dah ada produk collagen! Makin berkembang rangkaian produk Safi ni. Bagus kepada pengguna setia Safi. Hopefully kulit awak makin lembut dan cantik lepas setia consume collagen Safi ni :)

Muhammad Naim Abdullah said...

Macam menarik ja Naim lihat. Agar sesuai tak untuk kaum lelaki. haha. Semoga ia mendapat tempat di hati masyarakat di Malaysia

Bonde Zaidalifah said...

Bonde memang minum kollagen safi ni... selain rasanya sedap ianya banyak manfaat.

Mahamahu said...

Wow produk kolagen hehehe orang laki macam kita ni boleh makan ker kalau nak cantik dan putih hehehehe kita tahu sekarang ni banyak sangat produk kolagen ni... Bagus ini ada KKM....

Mouse Mommy Treats said...

SAFI ada jugak kolagen ya. Makin banyak produk best best daripada SAFI , terbaik! Mouse mommy suka SAFI punya Natural Micellar Cleansing Water. Welcome to read more at https://mousemommytreats.blogspot.com/2019/08/love-this-skin-friendly-makeup-remover.html

I am Vee said...

Not yet try this collagen yet~ but I am taking NH detoxslim / Q10 ,
if this is cheap I can consider~

mek yunie said...

alamak terasa nak makan jugaklah. mek ada dua kotak kat rumah tapi tak pernah cuba lagi. nak start consume jugaklah.